loading...
حرف دل من
Sanam بازدید : 52 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)
یک نفر قلب تو را بی سحر و جادو می برد
بی گمان من می شوم بازنده و او می برد
اشک می ریزم و می دانم که چشمان مرا
عاقبت این گریه های بی حد از سو می برد
آنقدر تلخم که هر کس یک نظر میبیندم
ماجرا را راحت از رفتار من بو می برد
من در این فکرم جهان را می شود تغییر داد
عاقبت اما مرا تقدیر از رو می برد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
حرف دلت را امروز بگو اگر امروز گفتی:می شود حرف دل/اگر نگفتی فردا می شود درد دل!!!سلام دوستان عزیز.به سایت من خوش آمدید امیدوارم مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد(بهترین نیستم اما خرسندم که بهترین ها مرا برگزیدند)(لطفا نظر یادتون نره!!!)متشکرم-صنم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    الان روی کدوم فازی؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1066
  • کل نظرات : 371
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 5,927
  • بازدید کلی : 90,758