loading...
حرف دل من
Sanam بازدید : 45 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

شده تا حالا دلت همچین بگیره که ندونی به کجا پناه ببری؟ 

شده تا حالا همه وجودت اشک بشه؟ 

شده تا حالا دوست داشته باشی یه ثانیه دیگه هم نفس نکشی؟ 

شده تا حالا دنیا به این بزرگی بشه برات قفس؟ 

شده تا حالا تا اعماق وجودت بخوای داد بزنی؟ 

شده تا حالا با تمام احساست از زندگی بدت بیاد؟ 

شده تا حالا نتونی به کسی اعتماد کنی؟ 

شده تا حالا همچین کم بیاری که مرگتو از خدا بخوای؟ 

شده تا حالا از اونی که دوسش داری بخوای بگذری؟ 

شده تا حالا اسم مرگ برات زیبا بشه طوری که همون موقع تمام نیازت مرگ باشه؟ 

شده تا حالا ؟ اه...بسه...! دیگه خسته شدم از این شده ها از این همه تکرار . راسته تکرار تا ابدیت... 

بذار منم بفهمم زندگی یعنی چه؟ 

بذار بفهمم خوشبختی خندیدن واقعی یعنی چه؟ 

من خسته ام ، خسته از این همه خنده های ظاهری 

خسته از اینکه همه رو بخندونم اما خودم هیچ 

امشب دلم خیلی گرفته آنقدر که فکر کنم صدامو خدا تا عرش شنید 

اما نمیدونم جواب منو میده یا نه؟ 

خدایااااااااااااااااااااااااااا خیلی خسته ام

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
حرف دلت را امروز بگو اگر امروز گفتی:می شود حرف دل/اگر نگفتی فردا می شود درد دل!!!سلام دوستان عزیز.به سایت من خوش آمدید امیدوارم مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد(بهترین نیستم اما خرسندم که بهترین ها مرا برگزیدند)(لطفا نظر یادتون نره!!!)متشکرم-صنم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    الان روی کدوم فازی؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1066
  • کل نظرات : 371
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 76
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 65
  • بازدید ماه : 1,288
  • بازدید سال : 7,182
  • بازدید کلی : 92,013